Grupul francez Renault a atins vânzări de 2,1 milioane de unităţi în primul semestru din 2018, în creştere cu 9.8% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Renault rămâne a doua cea mai vândută marcă din Europa. Totodată, vânzările grupului au crescut cu 18,1% în America de Sud şi cu 15,1% în Eurasia.
Din totalul de 2,1 milioane, aproape 1,4 milioane de autovehicule au purtat sigla Renault, iar 380.000 de purtat sigla Dacia. Vânzările Lada au crescut şi ele cu 24%, în timp ce Renault Samsung Motors a scăzut cu 26,9%.
Atât brandul Renault, cât şi Dacia, au stabilit recorduri de vânzări pentru această perioadă.
Cota de piaţă a grupului Renault în Europa a crescut uşor, la 11%, în primele 6 luni ale anului fiind livrate aici aproape 1,1 milioane de autovehicule. Modelul Clio 4 este a doua cea mai vândută maşină din Europa, în timp ce Captur este cel mai vândut crossover, iar Scenic cel mai vândut monovolum.
În segmentul de maşini electrice, Renault deţine o cotă de piaţă de 21,9%, vânzările grupului au crescut cu 11%,6.
Dacia a stabilit un nou record, livrând 281.000 de maşini în primele 6 luni ale anului, în creştere cu 14,6%. Totodată, cota de piaţă a brandului românesc a atins 2,9% în Europa. Performanţele Dacia au fost împinse înainte de modelele Sandero şi Duster.
În afara Europei, grupul a înregistat o creştere de 16,4%. Creştere au fost obţinute în America de Sud (18,1%), Asia-Pacific (69,5%) şi Eurasia (15,1%). Scăderi au fost în Africa, Orientul Mijlociu şi India.